Anassa

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Παναγιώτης Μαλέσκος - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΑΝ.Α.Σ.Σ.Α

Παναγιώτης Μαλέσκος - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΑΝ.Α.Σ.Σ.Α

Αγαπητές συμπολίτισσες, αγαπητοί συμπολίτες
Για όσους δε με γνωρίζουν λέγομαι Παναγιώτης Μαλέσκος και είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΑΝΑΣΣΑ και υποψήφια Δήμαρχο την Άννα Ραφτοπούλου.

Γεννήθηκα το 1968 και κατάγομαι από την Ήπειρο. Με τη γυναίκα μου επιλέξαμε να ζήσουμε και να μεγαλώσουμε τα τρία παιδιά μας στην Αρτέμιδα διανύοντας πλέον τη δεύτερη δεκαετία μόνιμης διαμονής. Είμαι πτυχιούχος Θεολόγος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ήμουν Εκδότης περιοδικού υγείας και Διοργανωτής Επιστημονικών –Ιατρικών Συνεδρίων και Εκθέσεων. Έχω εργαστεί ως Στέλεχος Επικοινωνίας στην ΕΑΧΑ ΑΕ , εταιρεία για την ανάπλαση του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας . Εδώ και 15 χρόνια είμαι εργαζόμενος στα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Σήμερα είμαι στέλεχος στην Εμπορική Διεύθυνση στα Ελληνικά Ταχυδρομεία και συγκεκριμένα κατέχω τη θέση Account Manager Νοτιοανατολικής Αττικής.

Αγαπητές συμπολίτισσες και αγαπητοί συμπολίτες είχαμε συστηθεί πριν πέντε σχεδόν χρόνια , όταν πάλι ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την ΑΝΑΣΣΑ και την Άννα Ραφτοπούλου και πολλούς αξιόλογους συμπολίτες συγκεντρωθήκαμε χωρίς κομματικές ταυτότητες, θέλοντας να βάλουμε ένα τέλος στις μέτριες και κακές μέχρι σήμερα δημοτικές αρχές. 

Η προσπάθειά μας θεωρήθηκε από πολλούς επιτυχημένη καθώς αναδειχθήκαμε τρίτη δύναμη. Ο στόχος μας όμως δεν είναι η αντιπολίτευση. Πέρασαν πέντε χρόνια. Πέντε χρόνια χωρίς έργα πνοής για τον τόπο, με μια δημοτική αρχή άτολμη, χαμένη στις δικαιολογίες και στις εσωτερικές αντεγκλήσεις.
Με χαρά βλέπουμε ότι πολλοί συμπολίτες και συμπολίτισσες, αγκαλιάζουν την προσπάθειά μας να δώσουμε πνοή στη πόλη μας, να δώσουμε ΑΝΑΣΣΑ στο Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδας.

Επικεφαλής της προσπάθειας μας ομόφωνα παραμένει η Άννα Ραφτοπούλου, ένας εξαίρετος άνθρωπος, μία σωστή επαγγελματίας, ένα παιδί αυτού εδώ του τόπου. Συνεχίζουμε όλοι μαζί για να κάνουμε το Δήμο μας το πιο όμορφο προάστιο της Αττικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου