Anassa

Τρίτη 20 Μαΐου 2014



Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους Δημότες του Δήμους μας που άνοιξαν τα σπίτια τους και μας αγκάλιασαν, μας έδειξαν την αγάπη τους, μας ενθάρρυναν για τον αγώνα μας και μας έδωσαν δύναμη να συνεχίσουμε! 

Ευχαριστώ όλους τους δημότες που αυτή τους την αγάπη την μετέτρεψαν σε ψήφο εμπιστοσύνης και μας τίμησαν.


Ευχαριστώ πολύ όλους τους υποψηφίους του συνδυασμού μου που με τίμησαν με την υποψηφιότητα τους και μου χάρισαν μοναδικές συγκινήσεις. Τους ευχαριστώ για τον αγώνα τους, το πάθος τους και την αγάπη τους. Όλοι τους με έκαναν πολύ περήφανη!


Ευχαριστώ όλους τους εθελοντές μας που ακούραστοι δύο μήνες δούλεψαν πλάι μας.
Ευχαριστώ τον πατέρα μου και την μητέρα μου που με τόσο ζήλο και τόσο υπομονή στάθηκαν πλάι μου, στάθηκαν δυνατοί στην απέραντη λασπολογία που δεχόντουσαν καθημερινά και ούτε μια φορά δεν παραπονέθηκαν. 



Τέλος να ευχαριστήσω τον ακούραστο συνοδοιπόρο μου, τον αδελφό μου, που σήκωσε όλο το βάρος της προεκλογικής περιόδου και στάθηκε δίπλα μου με όλες τους τις δυνάμεις.


Όπως σας είπα και την βραδιά των εκλογών ο αγώνας της ΑΝ.Α.Σ.Σ.Α τώρα ξεκινάει και να είστε βέβαιοι όλοι οι ψηφοφόροι μας πως δεν θα εγκαταλείψουμε την μάχη μέχρι να πραγματοποιηθούν αυτά που σας υποσχεθήκαμε


Άννα Ραφτοπούλου - ΑΝΑΣΣΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου